Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

FC Sunshine ejes af organisationen FC Sunshine, men drives og er registreret under CVR.nr. 40085335.

Du kan kontakte FC Sunshine pr. telefon: 22585479 eller mail: info@fcsunshine.dk

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på FC Sunshine til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

Bestilling og betaling
FC Sunshine er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

For at handle på FC Sunshine skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept og/eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.

Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Til kassen”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer, betalingsform og vælger leveringsform.

Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Gå til sikker betaling”. Herefter går din ordre videre til FC Sunshine og kan ikke længere ændres.

Du er forpligtet til at oplyse en korrekt adresse til leveringen af varerne. Hvis adressen, du har oplyst, ikke kan bekræftes, forbeholder FC Sunshine sig ret til at tilbageholde levering og annullere ordren.

Minimumsbeløb før et køb på FC Sunshine er 50 kroner.

Annullering af ordrer
FC Sunshine kan annullere en ordre, hvis ikke det er muligt at levere den bestilte vare. Du vil blive underrettet hvis en sådan situation skulle opstå, ligesom enhver betaling eller reservation foretaget på et betalingsmiddel vil blive returneret/annulleret.

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering pr. e-mail for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse/salgskvittering fra os.

14 dages fortrydelsesret
Når du handler hos FC Sunshine har du normalt 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på og du kan miste fortrydelsesretten, hvis du reelt har taget varen i brug.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom på info@fcsunshine.dk senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

VIGTIGT
Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bytte og returnering
Hvis du har bestilt en forkert størrelse, kan du bytte varen til en anden størrelse ved at kontakte os på info@fcsunshine.dk. Herefter skal du sende varen hurtigst muligt. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Det er ikke muligt at fortryde et køb og returnere varerne hos FC Sunshine.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du har jvf. loven 24 mdrs. reklamationsret.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@fcsunshine.dk eller telefonisk på 22585479.

For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede dig om følgende:

  1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.
  2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 4-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran og bagpå.
  3. Send billederne og vedlæg kopi af ordrebekræftelse/kvittering pr. mail til info@fcsunshine.dk.
  4. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation.


Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger ved at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.