Vi Byder Velkommen Til Ny Trøjesponsor

FC Sunshine indgår ny aftale med Tjommi der vil repræsenteres på de nye hjemmebanetrøjer, der lanceres og offentiggøres torsdag d.11 november på Dandy i København. Download appen gratis både i App Store og Google Play!

Tjommi holdet glæder sig til trøjelancering på Dandy cph torsdag d. 11 november i København

Først overtog Tjommi Norge med mere end 20.000+ brugere på lige knap en måned. Nu er Tjommi kommet til Danmark for at blive danskernes nye bedste ven. “Præcis som Sunshine er Tjommi også klædt i lyserødt og sammen skal vi nu på et væksteventyr, både for at give jer 365 solskinsdage om året, men med Tjommis hjælp nu også sørge for, at I får penge tilbage, hvis prisen falder på det i netop har shoppet. Med Tjommi og FC Sunshine’s mange ligheder, stod det derfor klart at et samarbejde samt sponsoraftale ville være det perfekte match mellem et godt fælleskab, solskinsdage og ikke mindst penge tilbage” – Udtaler Patrick Kjærsgaard, den danske CMO for Tjommi.

I skrivende stund har Tjommi 25.000+ brugere. Planen er, at Tjommi basen skal vokse sig til 100.000 brugere i Danmark, samt i løbet af 2022 afsløres der også at der åbnes op i blandt andet England, Tyskland og Sverige. Tjommi holder til i hjertet af København, hvor de spreder god energi hver dag!

Tjommi har rejst 1 million € fra nogle yderst anerkendte investorer:

Strawberry capital/Petter Stordalen
– Spring capital
– Tinius Trust
– Vækstfonden Venture
– Mathias Mønsted / Too good to go
– Innovasjon Norge
– Guilty tech

Tjommi hjælper pengepungen

10% af alt du køber det falder i pris efterfølgende. Tjommi hjælper sine brugere med automatisk at få penge tilbage på en vare, som er faldet i pris efter brugeren, har købt den. Når man har oprettet en bruger hos Tjommi med sin e-mail, så henter appen automatisk alle ens kvitteringer man har i sin indbakke ud, hvor appen matcher priserne og finder prisgarantierne så man som bruger kan få den pris man har ret til. Det betyder, at fremadrettet når man shopper, så vil man også være dækket ind, da appen holder øje med, hvis der skulle komme en rabat på det man netop har shoppet efterfølgende.

Nyt design bringer tankerne til Marbella og Miami

De nye lyserøde hjemmebanetrøjer er designet med et lækkert twist i forhold til den tidligere trøje, som var meget enkel og stilren. “I den nye trøje har vi inkopereret et diskret palmemønser indover vores lyserøde signaturfarve. Udtrykket er sommerligt og sexet og sender tankerne langt sydpå. Vi glæder os til at offentliggøre trøjen” Udtaler den grafiske designer Casper Bull Esbjørn fra SayMyName, der har designet trøjen i samarbejde med spillertruppen.

Appen kan downloades gratis HER

  • Hjemmeside: https://web.tjommi.app/
  • Appen findes på Web, IOS og Android.
  • Tjenesten sørger for at man, som forbruger altid får den bedste pris efter ens køb.
  • Når man opretter en bruger, så giver man tjenesten adgang til at se og sende mail via kundens Gmail eller outlook/Hotmail. Derfra henter appen alle kvitteringene, som ligger inde i mailen, og når den finder en bedre pris, så sendes der en e-mail med alle nødvendige oplysninger til virksomheden.
  • Tjommi har license fra Google for, at få adgang til Gmail, som betyder at vi også er “GDPR compliant” og overholder de strengeste krav til, at beskytte brugernes data.
  • Tjommi samler alle kvitteringer på brugeren, men sælger aldrig data videre. Tilgangen til Gmail/Outlook bruges udelukkende til at levere tjenesten, som er til finde bedre priser og få tilbagebetalinger fra butikker.
  • Tjommi tjener penge på at tage en 25% findeløn. Det er en ’win-win’ model, som Tjommi har sammen med brugerne – med andre ord tjener Tjommi kun penge hvis du gør
  • Tjommi har processeret over 25 millioner i transaktionsværdi.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest